2/1/87

پیام نوروزی مقام معظم رهبری:
مقام معظم رهبری سال جدید را سال «دشمن» اعلام فرمودند. 
متن پیام معظم له چنین است:

بسم الله الرحمن الر حیم
حلول سال جدید را به شما تبریک میگویم ولی به دشمن تبریک نمیگویم. آحاد ملت باید بیدار باشند و توطئه‌های دشمن را در مورد عید نوروز خنثی کنند. دشمن خیلی دشمن‌تر از آن است که آحاد ملت تصورش را میکنند. دشمن ما بسیار دشمن است و ما ذره‌ای در مقابل دشمن عقب نشینی نخواهیم کرد چون اگر در مقابل دشمن عقب نشینی کنیم دشمن بسمت ما پیش‌روی میکند که این خلاف مصالح نظام و انقلاب است. بنابر این دشمن خیلی بد است و من دشمن گفتن را دوست دارم و اگر دشمن نبود کارها خیلی خراب میشد و کاسبی ما کساد میشد.
بنابر این دشمن خیلی مهم است. آحاد ملت باید دشمن شناس باشند و در راه دشمن شناسی صبر و استقامت داشته باشند. همه جوانان این مرز و بوم باید دشمن باشند و مسولین کشور بحمدالله در راه مبارزه با دشمن ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.

بهمین دلیل من سال ۱۳۸۷ را سال « دشمن» اعلام میکنم.

والسلام علیکم و رحمّه الله

سید علی دشمن‌ پرست
همچنین ریاست محترم جمهور عزیز و محبوب‌مان نیز سال جدید را سال «اورانیوم و بمب هسته‌ای» اعلام نمودند. متن پیام ایشان نیز چنین است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
الهم کل الولیک الحجه ابن الحسن…… (کل دعاهای مفاتیح الجنان)
نوروز را به حضرت ولی عصر ارواحنا فدا تبریک میگویم. درواقع نوروز متعلق به آقا امام زمان است. ایشان بر سفره‌های هفت سین ما نظارت و اشراف کامل دارند. من خودم یکبار که نشسته بودم کنار سفره هفت سین و منتظر تحویل سال نو بودم٬ دیدم یک هاله نورانی دور تنگ ماهی را گرفته. با دقت نگاه کردم دیدم  ماهی‌ها وحشت کرده‌اند و با سرعت توی تنگ شیشه‌ای به اینطرف و آنطرف میرفتند و بطور غیر طبیعی ویراژ میدادند . حدس زدم باید یک اتفاق غیر طبیعی افتاده باشد. با خودم گفتم شاید آقا نظر لطفی به ماهی‌ها داشته‌اند٬ فورا تنک شیشه‌ای ماهی را گرفتم و همه محتویات آن را سرکشیدم. از آنروز دنیا را یکجور دیگری می‌بینم.
واقعا اینگونه الطاف الهی همیشه شامل ما بوده و همین عنایات آقا امام زمان بوده که ما را به راه راست هدایت کرده و به اینجا رسانده.
خب٬ و اما در مورد برنامه‌های دولت در سال جدید. سال جدید٬ سال ادامه پیروزیهای پی‌در پی در مورد دستیابی به قله‌های رفیع اورانیوم و کیک زرد و نصب و راه‌اندازی و تعویض روغن دستگاههای سانتریفوژ است. ملت ما سال آینده را هر دو سه روز یکبار جشن خواهند گرفت و تعظیلات هفتگی را به شش روز خواهیم رساند. تلاش دولت خدمتگزار شما این است که از برنامه پنج ساله جلوتر بیفتد و رقم تعطیلات هفتگی را در ششماهه دوم سال به عدد شش ممیز نود در صد برساند که این رقم قابل توجهی است که هیچیک از دولتهای قبلی به چنین موفقیتی دست نیافته بودند ولی بحمدلله با تلاش شبانه روزی و با مدیریت مهندسی توسط خدمتگزاران شما در دولت به این توفیق نایل شدیم و لذا برای این پیروزی که قرار است در ششماهه دوم سال به آن دستیابی کنیم از فردا جشن هسته‌ای میگیریم و مملکت را تعطیل میکنیم.
و السلام علیکم و رحمه الله

9 پاسخ

  1. پیام احمدی نژاد خیلی شاهکار بود!
    ((((:

  2. ey val
    man be onvaneh yek basiji az bayanat rahbar kheli feez bordam

  3. :))
    کلی خنده شد!

  4. بسيار عالي بود و لذت بردم
    لذت بردم مخصوصن از پيام باراك اوباما

    اميدوارم نوشتن اين وب تعطيل نشه
    هرچند كه به احتمال قوي فيلتر ميشه
    البته ما جوانان ايراني به حول قوه الهي و الطاف ولي عصر ،پروكسي ها ي به روز تري داريم

  5. آقا شما حالت خوب نیست. حتما پیش یه روانشناس برو!

  6. براتون متاسفم.
    حرف حسابی ای نداشتید.
    دیدن این نوشته ها من رو یاد آدم هایی انداخت که در قرون وسطی به دانشمندان توهین می کردند.
    نه اینکه شما از آن آدم ها باشید، کار شما شبیه کار آن ها بود.
    امیدوارم در اندیشه هایتان تجدید نظر فرمائید.

  7. همه اصلاح طلب ها بهايي نجس هستند

بیان دیدگاه