تیتر خبرهای مهم کیهان:

شرط ایران برای پذیرش تعلیق غنی‌سازی:
اگر آمریکا حاضر شود به ما چند فروند بمب اتمی  تحویل دهد٬ غنی سازی را متوقف میکنیم.

وزیر نیرو: خدا کند اسرائیل هرچه زودتر به نیروگاه‌‌های ما حمله کند تا تقصیر خاموشی‌های سراسری را به گردن اسرائیل و دشمن خارجی بیاندازیم.

شکایت معاون دانشجویی دانشگاه زنجان از یک دختر دانشجو:
او به من کلک زد! من از او شاکی هستم. من هنوز زیپم را باز نکرده بودم که دوستانش سرزده وارد شدند و برنامه ما را بهم زدند. آخه این چه وضعیه؟

آیت الله ناصر مکارم: کار آن دختر خلاف شرع بود. باید تمکین میکرد.

حسین شریعتمداری: بزودی اسناد جاسوسی آن دختر را جور میکنیم.

درخواست امت حزب الله از دولت: ما برق نمی‌خواهیم! آنرا قطع کنید. اصلا تعارف نکنید.

مقام معظم رهبری طی پیام مهمی خطاب به معاون دانشجویی دانشگاه زنجان فرمودند:

اگر قرار باشد بین دختر و زن یکی را انتخاب کنید باید هردو را انتخاب کنید.

4 پاسخ

  1. oh , you are perfect reporter

  2. […] تیتر خبرهای مهم کیهان: شرط ایران برای پذیرش تعلیق غنی‌سازی: اگر آمریکا حاضر شود به ما چند […] […]

  3. هم اکنون جان شش روزنامه نگار, معلم و فعال حقوق بشر کرد، آقایان عدنان حسن پور, هیوا بوتیمار، فرزاد کمانگر، انورحسین پناهی، فرهاد وکیلی و علی حیدریان که به اعدام محکوم شده‌اند در خطر جدی است. کانون وبلاگ نویسان ایران از همه سازمان‌های حقوق بشری برای نجات جان همه وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و زندانیان سیاسی در بند کمک می‌طلبد.

    کانون وبلاگ نویسان ایران همچنین خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط آقای ابراهیم مهرنهاد برادر 16 ساله آقای یعقوب مهرنهاد است.

  4. چرا دیگه نمی‌نویسین؟

بیان دیدگاه